دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

بسم الله...
سلام
به وبلاگ "دست نوشته های ف.الف" خوش آمدید.
اینجا برای بیان نظرات و عقاید خود آزاد هستید
اما در چارچوب احترام و ادب...
موفق باشید ان شاءالله...
یا علی
بایگانی

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد دارم درباره محدودیت های اینستاگرام و حل مشکل آن توضیحاتی رو به شما بدهم.

از سال های اخیر تا هم اکنون که شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار شده است بازار تبلیغات چی ها و اسپمرهای اینترنتی هم زیاد شده و از طریق همین شبکه اجتماعی بسیار محبوب و کاملا رایگان پول های زیادی را در می آورند. فعالیت این افراد در اینستاگرام باعث تبدیل شدن این شبکه اجتماعی همگانی به محیط تجاری شده است و از حال و هوای گذشته خارج شده است. از این رو مدیران اینستاگرام در صدد حل این مشکل و جلوگیری از سوء استفاده های این افراد هستند.

چه کار کنیم در اینستاگرام بلاک نشویم؟

 

قبل از هرچیز این رو بگم که افرادی هم هستند که به صورت قانونی و کاملا حرفه ای و مبتکرانه دارند از اینستاگرام کسب درآمد میلیونی می کنند که حساب کار این افراد جداست و شما این افراد را با اسمپر ها اشتباه نگیرید!

 

بعد از ساخت اینستاگرام چه کار کنیم؟
بعد از ساخت اکانت اینستاگرام خود سعی کنید که پروفایل خود را کامل کنید یعنی نام و نام خانوادگی به همراه توضیحات در بیوگرافی خود به طور مثال اگر تخصص خاصی دارید یا به چیزهای خاصی علاقه دارید می تونید در قسمت بیوگرافی خود آن ها را بنویسید. هم چنین راه های ارتباطی خود را هم می توانید بنویسید و در قسمت وب سایت اگر سایتی ندارید می توانید آدرس تلگرام خود یا صفحه های خود در شبکه های اجتماعی دیگر را مثل فیسبوک بنویسید.

در روزهای آغازین ورود شما به اینستاگرام سعی کنید افراد دیگر را زیاد فالو و لایک نکنید و به طور کاملا طبیعی این کارها را انجام دهید. مثلا روزی صد نفر را فالو یا لایک نکنید!

چه کار کنیم در اینستاگرام بلاک نشویم؟
سعی کنید به طور طبیعی و مثل افراد دیگر از اینستاگرام خود استفاده کنید مثلا روزی دوتا پست بزارید به صفحه فالوئر های خود بروید و عکس هایشان را لایک کنید. اگر دوست داشتید برای عکس هایشان کامنت بزارید. کسانی که جزء فالوئر های شما نیستند را در پستی منشن نکنید حتی اگر می خواهید فالوئر های خود را منشن کنید در هر پست نباید بیش از پنج نفر را منشن کنید.کلا باید سعی کنید مثل اسپمر ها رفتار نکنید. یعنی کارهای غیر عادی انجام ندهید مثلا تعداد بالایی کامنت را در مدت زمان کوتاه زیر پست ها نزارید یا مثلا تعداد زیادی از افراد را در مدت کوتاهی فالو نکنید و همچنین عکس های زیادی را در روز لایک نکنید.

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی