دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

بسم الله...
سلام
به وبلاگ "دست نوشته های ف.الف" خوش آمدید.
اینجا برای بیان نظرات و عقاید خود آزاد هستید
اما در چارچوب احترام و ادب...
موفق باشید ان شاءالله...
یا علی
بایگانی

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی نو ظهور است که طرفداران چشمگیری رو طی این سال ها به خود اختصاص داده است. اکثر افرادی که در فیسبوک و توییتر وقت خود را صرف می کردند امروزه دوست دارند بیشتر وقت خود را صرف گشت و گذار در اینستاگرام کنند. البته این قضیه هیچ کدام از ارزش های فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی قدرتمند را زیر سوال نمی برد. چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

همین که افراد بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارند فرصت بسیار عالی برای بازاریابان محسوب می شود که محصولات و خدمات خود را به مخاطبانشان ارائه دهند. در این مقاله قصد دارم نکاتی که در بازاریابی اینستاگرام باید رعایت کنید تا در این شبکه اجتماعی محبوب موفق باشید را بهتون توضیح بدم.

 

اولین قدم ساخت اکانت و ویرایش پروفایل است
اول از همه باید اکانت خود را در اینستاگرام بسازید. به این نکته توجه کنید که حتما ایمیل و شماره موبایل خود را Confirm کنید که در آینده برای شما مشکل ساز نشود. بعد از ساخت اکانت خود باید آن را به صفحه تجاری تبدیل کنید و با پروفایل شخصی خود فرق داشته باشد.

قسمت بیوگرافی پروفایل خود را حتما کامل کنید یعنی اطلاعات دقیق از خود و خدماتی که ارائه می کنید را بنویسید و در قسمت وب سایت هم آدرس صفحه ی خودتون را درج کنید. تنها در همین قسمت است که لینک ها در اینستاگرام فعال است و کاربر با لمس کردن آن می تواند وارد صفحه شما شود. پس این فرصت را از دست ندهید و لینک وب سایت خودتان را قرار دهید و هم چنین یک بک لینک هم از اینستاگرام دریافت کنید

تصاویر جذابی برای دنبال کنندگان خود آماده کنید
همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویر محور است و یک بازاریابی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کند بیشتر باید از طریق تصاویری که پست می کند حرف خود را بزند. تصاویر خلاقانه می تواند تاثیر گذاری زیادی روی دنبال کنندگان شما داشته باشد.

هر تصویر به اندازه 1000 کلمه حرف برای گفتن دارد
اگر محصولات فیزیکی دارید و قصد فروش آن را دارید سعی کنید از تصاویر واقعی محصول خود در زوایای مختلف استفاده کنید.

در یک تحقیق 67% کاربران گفته اند تصاویر محصول بیشتر از نظرات گفته شده درباره آن محصول برای خرید تاثیر گذاشته است.

تصاویر در اینستاگرام با سایز ۱۰۸۰x۱۰۸۰ است. سعی کنید تصاویر خود را طبق اندازه مشخص شده در اینستاگرام کنید. چون ممکن است در صورت بزرگ بودن قسمتی از تصویر شما محو شود و یا در صورت کوچکتر بودن ممکن است بعد از قرار گرفتن در اینستاگرام کیفیت واقعی خود را از دست دهد.

از فیلتر های اینستاگرام هم برای جذاب تر شدن تصاویر خود استفاده کنید. قبل از ارسال تصویر خود حتما نمونه های مختلفی از فیلترها را روی تصویر خود تست کنید و بهترین آن را انتخاب کنید. ضمنا تصاویر روشن تر شانس بیشتری در لایک شدن نسبت به تصاویر تیره تر دارند.

 

استفاده از هشتگ ها فراموش نشود
استفاده از هشتگ ها کمک بسیار زیادی به افزایش فالوئر شما می کند. تصور کنید شما دنبال پیدا کردن عکس هایی با موضوع تبلیغات هستید. با استفاده از هشتگ تبلیغات می توانید عکس های زیادی را در این زمینه پیدا کنید و اگر تصویر مورد نظر از هر نظری خوب بود شما احتمال اینکه آن صفحه ای که این تصویر را منتشر کرده است را دنبال کنید زیاد است.

هشتگ مرتبط با عکس و موضوع شما بهتون کمک می کند که تصاویر خود را به علاقه مندان به حوزه کاری خودتان نشان دهید و شانس فالو شدن شما بیشتر خواهد شد.

در استفاده از هشتگ ها به این نکته توجه کنید که سعی کنید از هشتگ های طولانی استفاده نکنید و بیشتر از هشتگ های تک بخشی و خاص استفاده کنید. اگر هم هشتگ های شما زیاد بود و فکر می کنید جلوه ی خوبی به پست شما نمی دهد تعدادی از آن ها را در کامنت ها درج کنید.

بهترین زمان ارسال پست ها را پیدا کنید
اینستاگرام هم نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر در بازه های مختلف زمانی می تواند بازدهی بیشتری برای شما داشته باشد که این را باید بررسی کنید.

باید بدانید پست های شما بیشتر در کدام زمان هایی که ارسال می کند لایک یا کامنت بیشتری می گیرد. بهتر است بگویم بیشتر در چه زمانی دیده می شوند. این قضیه را می شود از مخاطبان خود متوجه شوید. مثلا اگر مخاطبان خود محصل هستند خود صبح یا بعد از ظهر نمی تونه زمان خوبی برای ارسال پست در اینستاگرام باشد. طبق گفته ی محققین بیشترین بازدهی عکس ها در اینستاگرام بین ساعات 5 الی 10 شب است.

 

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

 

مرحله 1: تعیین مخاطب هدف شما

 

چرا فکر کردن راجع به تعیین جامعه هدف آنقدر اهمیت دارد؟

این فعالیت فرض ها شمارا به معضل می‌کشد. احتمالا، جامعه انگیزه شما چیزی بزرگتر و متنوع خیس از آنچه که فرض می‌کنید هست . این خبر خوبیست زیرا به معنای کسب زمان های اضافه میباشد ولی موجب پیچیده خیس کردن استراتژی های شما نیز می‌شود ، چون می بایست از استراتژی های گوناگون برای تیپ های متفاوت شخصیتی یوزرها اینستاگرام استعمال نمائید.

فعالیت شمارا بی آلایش خیس میکند. یک تعریف‌و‌تمجید پر‌نور از جامعه انگیزه شما، شالوده محکمی میباشد برای تولید و رواج محتوای پست های اینستاگرامی شما در آینده. اما طریق های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

 

گوشزد: این پروسه یک فرمان تکراری میباشد. این طور وجود ندارد که صرفا یکبار برای مدام مخاطبان متبوع خویش را تمجید نمائید و دیگر احتیاج به بررسی دوباره نباشد.

مرحله 2: به مخاطبان به صورت گسترده دسترسی پیدا کنید

فعلا که مخاطبان هدف را در اینستاگرام شناسایی نموده اید و از سلایق آنان داده ها بیشتری دارید، وقت آن رسیده که به آنان دسترسی پیدا فرمائید. برای هر پرسونا، استراتژی متفاوتی بایستی بکار گرفته شود، ولی پیشین از پیاده سازی این استراتژی ها به طور تک تک و اجرای تاکتیک های محتوایی، به صورت کلی برای دستیابی به مخاطبان متبوع خویش به موردها ذیل کار فرمائید.

شناسایی  بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام با استفاده از تجربه و ابزارهای تحلیل

شناسایی محتواها و کمپین های اینستاگرامی که بیشترین نرخ مشارکت را برای برند شما در طول سال گذشته  به همراه داشته است.

با محتوای اینستاگرام رقبای خود نیز همین کار را انجام دهید. این کار می تواند یک منبع الهام عظیم برای برند شما باشد.

از توان نفوذ استوری ها منفعت مند شوید. بیش تر از نیمی از 500 میلیون استفاده کننده فعال هر روزه اینستاگرام در استوری ها کار می نمایند. با به کارگیری از این خصوصیت از برقراری رابطه عمیقتر با مخاطبان خویش، تولید تعامل بیش تر و ماندگاری بیش تر در افکار یوزرها اینستاگرام که فالوئرهای شما می‌باشند برخوردار گردید. به حافظه داشته باشید که اطلاعات را به طور همزمان با پیشرفت خویش رصد فرمائید.

مرحله 3: از اینفلوئنسرها به عنوان کانال های گسترش خود استفاده کنید

در مرحله آن گاه، روی یک استراتژی برای سپرده گذاری فرمایید. اینفلوئنسرها مسیر دسترسی شما به تیم ها و احتمالا خریدارانی می‌باشند که فعلا به آنان دسترسی ندارید. میتوانید با این موردها آغاز فرمایید

: هدف ها خودتان را تمجید نمایید: یک کمپین برنده برای شما چه کمپینی خواهد بود؟ از اینفلوئنسرهای این عرصه چه انتظاری دارید؟ آیا از آن ها میخواهید که در سمت و سوی ارتقا دانایی مارک شما گام بردارند یا این که به ارتقا فروش اضافه شما امداد نمایند؟ انگیزه شما هر چه باشد، دقیقا آن را تمجید فرمایید، تا برای جنبه های دیگر کمپین خویش، مبنا ای توانمند ساخت کرده باشید.

معیارهای عملکرد خود را تعریف نمایید: چطور عملکرد خود را رصد می کنید تا مطمئن شوید که به اهداف خود دست پیدا کرده اید؟ باید چه معیارهایی را برای اندازه گیری عملکرد کمپین خود تعریف نمایید؟ به عنوان مثال، تعداد impression ها، reach ها، کلیک ها و غیره.

مرحله 4: گوش دادن و تجزیه و تحلیل را ادامه دهید

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اساسا یک فرایند آزمون و خطای بی پایان است. برای موفقیت در اینستاگرام ، تجزیه و تحلیل های اجتماعی شما باید دربرگیرنده دو فرایند باشند که عبارتند از:

به طور منظم مکالمات را رصد کنید. این مکالمات با تغییر مخاطبان و مخصوصاً با رشد فالوئرها تغییر می کنند .

محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید. آیا محتوای مناسب بر اساس اطلاعاتی که از جامعه هدف خود دارید منتشر می کنید؟ آیا به اهداف خود دست یافته اید؟ چگونه در برابر رقبا عمل می‌کنید؟ چطور باید تغییر نمایید؟

مرحله 5: تقویم محتوا خود را تهیه نمایید

اکنون وقت آن رسیده که یک تقویم محتوا بر اساس اطلاعات تان در مورد جامعه هدف و چگونگی دستیابی به آن در اینستاگرام تهیه کنید. کدهای رنگی برای محتوایی که برای هر پرسونا تهیه می کنید قرار دهید. بر اساس اینکه کدام استراتژی برای شما بهتر عمل کرده است، تقویم محتوای خود را تغییر دهید.

برای آنکه بتوانید تقویم محتوای موثری تهیه کنید ، باید بدانید که چه چیزی در گذشته جواب پس داده است و چه چیزی ارزشش را ندارد تا روی آن وقت بگذارید .

نکته قابل توجه :

ما استفاده از ربات اینستاگرام را نیز پیشنهاد میدهیم زیرا کارهارا خودکار میکند

ربات اینستاگرام کاربر مجازی نیز بهترین ربات اینستاگرام میباشد برای تهیه این ربات اینجا کلیک کنید یا به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 

  • Sapho 22