دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

دست نوشته های ف.الف

حاصل دغدغه ها، افکار، عقاید و تراوشات ذهنی ف.الف...

بسم الله...
سلام
به وبلاگ "دست نوشته های ف.الف" خوش آمدید.
اینجا برای بیان نظرات و عقاید خود آزاد هستید
اما در چارچوب احترام و ادب...
موفق باشید ان شاءالله...
یا علی
بایگانی

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

RPA یا همان Robotic Process automation به معنای به کارگیری از سیستم های رباتیک به مراد اتوماسیون سازی یک کمپانی یا این که کسب و عمل میباشد

RPA یا اتوماسیون فرایند رباتیک چیست؟

RPA یا همان اتوماسیون فرایند رباتیک درواقع یک اپلیکیشن از تکنولوژی است که توسط منطق کسب و کار و ورودی های ساختاری اداره می‌شود و هدف آن اتوماسیون فرایندهای کسب و کار است. با استفاده از RPA، یک کسب و کار می‌تواند برخی فرایندهای کسب و کار را خودکار کند و وقت خود را برای خدمت به مشتریان یا دیگر کارهای با ارزش بگذارد.

 

کسب و کارها می‌توانند با استفاده از ابزارهای RPA یک نرم افزار یا رباط را به منظور تفسیر برنامه ها برای پردازش معامله، دستکاری داده ها و برقراری ارتباط با دیگر سیستم های دیجیتال پیکربندی کنند.

 

مزایای RPA چیست؟

RPA سازمان ها و شرکت ها را قادر می‌سازد تا هزینه های نیروی انسانی و خطاهای انسانی را کاهش دهند. ربات ها به طور معمول آسان و کم هزینه پیاده سازی می‌شوند و به هیچ نرم افزار سفارشی یا یکپارچه سازی سیستم های عمیق نیازی ندارند. فرایند کسب و کار یک فرایند پیچیده است و معمولا باید برای آن وقت زیادی صرف کنید. RPA یا همان اتوماسیون فرایند رباتیک درواقع مراحل غیر ضروری در طی روند کسب و کار را از پیش رو بر می‌دارد.

 

همچنین RPA قوانین کسب و کاری که با شرایط فعلی سازگار نیستند و از قدیم وجود داشته اند را به طور سازگارتر و دقیق تر توصیف می‌کند. همچنین باعث آسان شدن مراحل و اطلاعات کسب وکار شما می‌شود و در بخش های مختلف برای شما کاهش هزینه هاو صرفه جویی در هزینه ها را در پی خواهد داشت.

 

RPA یک اتوماسیون است که با به چالش کشیدن کارکنان یک شرکت باعث افزایش بازدهی و کارایی کارکنان آن شرکت می‌شود و مشکلات فرایندهای کسب و کار را کاهش می‌دهد.

از شرکت های برنامه نویسی ربات های نرم افزاری و RPA در ایران بهسازان مجازی فناوری اطلاعات آمارد میباشد.
این شرکت نرم افزاری طراحی کرده است با نام
نرم افزار کاربر مجازی که ابزار اصلی این شرکت در صنعت RPA می باشد.
کاربر مجازی یک ربات ساز نرم افزاری است که مانند یک ربات فیزیکی می تواند امور مختلف را از اپراتورها یاد گرفته و در مواقع نیاز به جای آن ها همان امور را تکرار نماید.
کاربر مجازی سایت مستقل و جامعی دارد به ادرس www.v-user.com که در آن این نرم افزار را کامل معرفی میکند.
نرم افزار کاربر مجازی علاوه بر کلیک و تایپ می تواند به فایل های
Excel ، انواع ایمیل ها، بانک های اطلاعاتی، سایت ها ، برنامه های تحت وب و ... متصل شده و اطلاعات فیلد های مختلف آنهارا بطور کامل دریافت کرده ، پردازش نماید و به فیلد های دیگر در برنامه های دیگر انتقال دهد

 

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

IGTV اینستاگرام

IGTV چیست؟

IGTV اینستاگرام در واقع همان تلویزیون اینستاگرام است که در 20 ژوئن سال 2018 که به تاریخ شمسی می شود 30 خرداد سال 1397 به اینستاگرام اضافه شد، که بسیار قابلیت جذابی برای کاربران اینستاگرام می باشد تا لحظات و خاطرات خود را به مدت طولانی تری ثبت و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

در اوایل عرضه این قابلیت امکان ارسال ویدیو با مدت زمان کمی بود ولی بعد از گذشت مدتی اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که قرار است محدودیت های زمانی این قابلیت را افزایش دهد.

دقت داشته باشید که اینستاگرام فقط برای اکانت های پرطرفدار و با فالورهای بالا اجازه دسترسی به گذاشتن ویدیو هایی با حداکثر 1 ساعت را می دهد اما اکانت های با فالور و محبوبیت کم اجازه گذاشتن ویدیوهای بین 5 تا 15 دقیقه را دارند.

نکات قابل توجه

1. وقتی شما در اینستاگرام یک پست با فرمت IGTV منتشر می کنید اگر بیش از 1 دقیقه باشد در پست ها یا استوری های شما نمایش نخواهد داده شد بلکه آنها در بخش جدیدی با عنوان IGTV به ردیف هایلایت ها اضافه می شوند، که کاربران با لمس آن به کانال تلویزیونی شما هدایت می شوند و می توانند از آنجا ویدیو های شما را تماشا کنند.

2. در IGTV شما فقط می توانید ویدیوهایی با اندازه و ابعاد عمودی 9:16 مانند استوری ها، ویدیوی خود را منتشر کنید.

آپلود ویدیو در IGTV

برای آپلود ویدیوی خود در IGTV باید به صفحه اصلی اینستاگرام بروید و با زدن برروی آیکون IGTV ویدیو خود را اضافه کنید. دقت داشته باشید همانطور که گفته شد ویدیو شما باید در اندازه و ابعاد عمودی 9:16 باشد و همینطور باید با فرمت Mp4 باشد. اگر زمان ویدیو زیر 10 دقیقه باشد حداکثر حجم 650 مگابایت می باشد و اگر بالای ده دقیقه باشد حداکثر حجم 5.4 گیگ می باشد.

لازم به ذکر است که IGTV فقط در خود اینستاگرام قابل استفاده نیست، زیرا شما می توانید نرم افزار این تلویزیون شگفت انگیز را دانلود کنید و از دیدن ویدیو درآن لذت ببرید. اگر می خواهید از نرم افزار IGTV استفاده کنید پس از نصب و وارد شدن به این تلویزیون گزینه ای برای شما به نمایش درمی آید که می توانید آن را در عکس مشاهده کنید.

در اینجا برروی Continue as کلیک کنید تا در تلویزیون اینستاگرام با همان اکانتی که در اینستاگرام فعالیت می کنید وارد شوید.

اما اگر چندین اکانت مختلف دارید و می خواهید که با اکانت دیگری وارد این نرم افزار شوید، طبق عکس زیر برروی گزینه Switch Account کلیک کنید تا به صفحه Log in اینستاگرام وارد شوید. حال در اینجا می توانید با وارد کردن ایمیل و پسورد اکانت مورد نظر خود، با همان اکانت وارد نرم افزار IGTV شوید.

ویدیوهایی که در IGTV منتشر می شوند مانند پست ها و استوری ها قابلیت نشان دادن تعداد بازدید، لایک ها، کامنت ها و همچنین فرستادن پیام را به طرف دارند و حتی شما می توانید آن ویدیو ها را به استوری خود اضافه کنید اما چون در استوری، بیش از 15 ثانیه نمی توانید استوری بگذارید آن ویدیویی که از IGTV به استوری خود اضافه می کنید به تیکه های 15 ثانیه ای تقسیم می شود و به نمایش در می آید. همانطور که می دانید محدودیت استوری گذاشتن در روز 100 تا است.

در این صفحه شما می توانید به قسمت تنظیمات بروید و برای خود یک کانال بسازید تا هر ویدیویی که پخش می کنید در آن قرار بگیرد و شما با افزودن ویدیو هرروز در IGTV می توانید تعداد فالورها، لایک ها و کامنت های خود را افزایش دهید.

امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد.

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

چگونه فروشگاه اینستاگرام را فعال کنیم؟ 638

شاپفای Shopify فروشگاه اینستاگرام Instagram Shopping طراحی سایت مشهد طراحی سایت مشهد

اشتراکCopy LinkWhatsAppTelegramFacebookTwitterLinkedIn

چگونه فروشگاه اینستاگرام را فعال کنیم؟

همانطور که خیلی از شما دوستان عزیز می دانید در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که به شما اجازه می دهد محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانید. اینستاگرام این قابلیت جالب و جذاب را برای کاربرانی فراهم کرده است که بتوانند از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را راه بیندازند و محصولات خود را در آن به فروش برسانند. حال بیایید به ویژگی هایی که این فروشگاه دارد نگاهی بیندازیم.

فروشگاه اینستاگرام چه قابلیت هایی به ما می دهد؟

1. یکی از ویژگی های بسیار جالب اینستاگرام نمایش قیمت محصول، برروی محصول و لینک خرید در آن است. احتمالا شما با همچین پست هایی مواجه شده اید.

2. یکی دیگر از امکانات جذاب فروشگاه اینستاگرام قراردادن لینک محصول، در استوری است. با این قابلیت شما وقتی محصول خود را در استوری می گذارید لینکی در بالای آن به وجود می آید که به صفحه کوچکی هدایت می شود که درآن قیمت محصول و آدرس سایت قرار دارد.

چگونه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنیم؟

اول از همه باید بدانید که این قابلیت برای کشورما در دسترس نیست و باید برای استفاده از آن با نرم افزار فیلتر شکن این کار را انجام بدهید. یا اگر پیج اینستاگرام تان به پیج فیسبوک تان وصل است می توانید آدرس فیس بوک خود را تغییر دهید.

1. ابتدا باید صفحه اینستاگرام خود را از صفحه شخصی به صفحه تجاری تغییر دهید که با این کار قابلیت های بسیار جذاب و بی نظیری برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر صفحه شما تجاری نیست به مقاله (آموزش تصویری تجاری(Business) کردن صفحه اینستاگرام) در سایت ما مراجعه کنید.

2. در شاپفای (Shopify) ثبت نام کنید.

3. برای استفاده از فروشگاه اینستاگرام  باید حتما پیج اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک تان وصل کنید.

4. یک کاتالوگ از محصولات خود در فیسبوک بسازید.

5. اکانت فیسبوک خود را به شاپفای (Shopify) وصل کنید.

6. حال باید صبر کنید تا اینستاگرام اکانت شما را تایید کند.

7. و در آخر تگ قیمت ها به محصولات شما اضافه می شود.

ثبت نام در شاپفای(Shopify)

سایت شاپفای ایران را تحریم کرده است بنابراین شما باید در هنگام ثبت نام، نام کشور دیگری را وارد کنید. ثبت نام و استفاده از خدمات شاپفای در 14 روز اول رایگان است اما باید اول یکی از بسته های آن را خریداری نمایید.

ایجاد کاتالوگ در فیسبوک

برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام باید یک کاتالوگ محصولات از محصولات پیج تان ایجاد کنید و دقت داشته باشید که کاتالوگی که ایجاد می کنید برای اجناس فیزیکی باشد نه برای چیزهای دیگر.

مراحل ساخت کاتالوگ :

1.صفحه فیس بوک خود را در حالت Published قرار دهید.

2.برای صفحه تان Admin Role ایجاد کنید.

3.قالب صفحه خود را روی Shopping Template قرار دهید.

زمانی که این موارد را گذارندید معمولا تا چند روز طول می کشد تا اینستاگرام به شما پیغام دهد و درخواست شما را قبول کند. حتی گاهی اوقات ممکن است تا 1 ماه طول بکشد.

امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد.

  • Sapho 22